Jeśli zdarzyło się tak, że z jakiegoś powodu chcesz złożyć reklamację, bardzo prosimy abyś zapoznał się z zasadami składania reklamacji określonymi w regulaminie sklepu. Jeśli spełniasz te warunki kliknij poniższy link i wypełnij formularz reklamacji. Nasza polityka firmy w zakresie reklamacji przewiduje zawsze wszelką pomoc kupującemu w celu przeprowadzenia procesu reklamacji. Niestety są pewne procedury określone indywidualnie przez np. producentów o terminach wymian produktów lub napraw na które my jako sklep nie mamy bezpośrednio wpływu. Prosimy zatem o wyrozumiałość i cierpliwość podczas procesu reklamacji abyśmy wspólnie przeszli przez ten mało przyjemny aczkolwiek konieczny etap :) Każdą reklamację staramy się rozpatrzeć jak najszybciej, maksymalnie w ciągu 30 dni od dostarczenia kompletu dokumentów.
Prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia potrzebnych dokumentów i procesu reklamacyjnego.