Reklamacje i zwroty

Jeśli zdarzyło się tak, że z jakiegoś powodu chcesz złożyć reklamację, bardzo prosimy abyś zapoznał się z zasadami składania reklamacji określonymi w regulaminie sklepu. Jeśli spełniasz te warunki kliknij poniższy link i wypełnij formularz reklamacji. Nasza polityka firmy w zakresie reklamacji przewiduje zawsze wszelką pomoc kupującemu w celu przeprowadzenia procesu reklamacji. Niestety są pewne procedury określone indywidualnie przez np. producentów  o terminach wymian produktów lub napraw na które my jako sklep nie mamy bezpośrednio wpływu. Prosimy zatem o wyrozumiałość i cierpliwość podczas procesu reklamacji abyśmy wspólnie przeszli przez ten mało przyjemny aczkolwiek konieczny etap :)
Każdą reklamację staramy się rozpatrzeć jak najszybciej, maksymalnie w ciągu 30 dni od dostarczenia kompletu dokumentów.

Newsletter
Czy chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ważnych wydarzeniach na naszej stronie?
Kontakt z nami:
Telefon: 603322348
e-mail: kontakt@galapagos.sklep.pl

Pracujemy w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.